lördag, maj 14, 2005

Hjälp!





4 Comments:

Blogger paradox55 said...

Bgan: Jag har faktiskt inte testat det. Dock vet jag att jag när jag gjorde min egen presentation hade inställningarna så att det skulle ta en viss tid för nästa sida. Ändå verkar det som om att det blir så att man måste klicka för nästa bild.

Jag ska prova imorgon när jag är nykter. Jag har kollat in matchen Sverige-Tjeckien med mina grannar och ett par öl...

11:28 em  
Blogger paradox55 said...

Testade litet på morgonen och det verkar inte gå att ställa in tid. Himla trist, det hade varit en bra funktion.

9:29 fm  
Blogger BGAN said...

Tack i alla fall för försöket, ska själv experimentera lite till. Hursomhelst är ju funktionen mycket användbar. Med lite fantasi och energi kan man nog göra riktigt snygga saker. Tack för tipset!

9:52 fm  
Blogger paradox55 said...

Jag hoppas att jag inspirerar och får folk att testa nya saker.

Alltid kul att ge tankar och idéer. Kul idé med att fråga om hjälp på det sär sättet. Jag blev litet förvånad.

1:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home