onsdag, december 27, 2006

Ännu ett brev....

Är periodare. Är inne i min brevsändarperiod. Har skickat följande lilla meddelande till Bilia i Kista och till Volvo.

Hej,

jag lät Bilia i Kista byta strålkastarglas. I bara arbetskostnad krävdes jag på 2625 kronor (totalt 3487 kronor).

Är det så att
1) Bilia är extremt dyra, eller
2) är Volvo S80 konstruerad på ett undermåligt sätt?

Eller är det
3) jag som är extremt lättlurad?


Jag antar att jag redan vet svaret:

Fool me once, shame on you.
Fool me twice, shame on me.


Och jag kommer att handla därefter.

1 Comments:

Blogger BGAN said...

Susanne, I wish. Men jag ska kolla runt bland vännerna för att se om någon känner till en bra mekare i närheten som hanterar Volvo. Det vi som konsumenter kan göra: rösta med fötterna.

6:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home