lördag, april 02, 2005

Vårlöp


Jag åkte till tippen med sopor, men då det var lång kö för bilarna, så ställde jag mig en bit därifrån och bar det som skulle slängas till containern. För att det skulle gå fortare mellan varven, så sprang jag hela tiden tillbaka till bilen. Jag märkte hur skönt det kändes, så när jag kom hem tog jag med mig kameran och sprang iväg ner mot Mälaren.


Ett sånt där härligt löp, utan tid och utan färdig distans och med kameran som gör att jag när som helst kan stanna till ett slag. Våren känns i luften, men än ligger isen kvar i Mälarens vikar.


Nu sitter jag alldeles svettig och trött, men helnöjd. Strax ut på verandan för att sola med en kopp kaffe, innan det bär iväg att hämta regeringen som jobbar helg hos di gamle.


En underbar dag. Och den har nyss börjat!

2 Comments:

Blogger Senchaholic said...

Härliga bilder! :-D

1:59 em  
Blogger Senchaholic said...

Måste lägga till att det är en jäkligt sjysst design du har! Stilren. Gillar de där bilderna du har på dig själv som bakgrund. Snitsigt!

2:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home