måndag, juni 20, 2005

En skrämmande läsning, del 2


För bakgrund, se inlägget nedan.

Jag har fått svar från Ulrika By. Mailet känns något privat, men eftersom jag skrev klart och tydligt att svaret skulle publiceras i sin helhet, så kommer det här:

Bosse.

Såg ditt mejl först i dag, har varit borta hela helgen och går nu på semester. Hade gärna varit med: din reflektion är ju riktig: VI (Dn:s läsare...) vet inte hur det är - vi har knappt några prenumeranter alls i de områden som avses.

Men du: jag är helt slut efter en arbetssamhelg och tycker mest att det var synd att jag inte var hemma...

En annan gång kanske...

Må så gott,

Ulrika By


Även om jag tycker att det vore intressant med en mer analytisk kommentar, är jag ändå glad för att Ulrika svarade. Kanske bidrar vår lilla konversation till ett förbättrat förhållningssätt på DN, kanske inte.